Γενικά

To διαιτητικό cheesecake που εγκρίνει και η ειδικός

Cheesecake που δεν θα χαλάσει τη δίαιτα

Έχεις μια λιγούρα για κάτι γλυκό. Τι θα έλεγες για κάτι σαν cheesecake στον ήλιο

Εμείς βρήκαμε τη συνταγή στο προφίλ της διαιτολόγου διατροφολόγου Κλειώς Δημητριάδου.

Εκτέλεση:

Βάζουμε 3 κουταλιές της σούπας granola (ή δημητριακά) και ανακατεύουμε 1/2 γιαούρτι με 1 κουταλιά της σούπας τυρί κρέμα light και 2 κουταλιές του γλυκού μαρμελάδα φράουλα χωρίς ζάχαρη.

Προσθέτουμε 4-5 φράουλες (ή άλλο φρούτο πχ μούρα, ανάλογα τα γευστικά μας γούστα και τα κέφια μας)

Είναι ιδανικό για πρωινό ή μεσημεριανό ή για την λιγούρα!

Εμείς λέμε ναι στη φράουλα:

Είναι μία από τις πιο πλούσιες φυσικές πηγές της βιταμίνης C και περιέχει σημαντικές ποσότητες μεταλλικών αλάτων. Πλούσια σε αντιοξειδωτικές ουσίες, ενισχύει το ανοσοποιητικό και εμφανίζει βακτηριοκτόνο δράση, ενώ βοηθά ιδιαίτερα σε περιπτώσεις εξάντλησης και κόπωσης. Επίσης, παίζει σημαντικό ρόλο και στη ρύθμιση της λειτουργίας του εντέρου.

Σημειώνεται ότι 1 φλιτζάνι κομμένες φράουλες έχει 53 θερμίδες, 3 γραμμάρια φυτικές ίνες, 98 mg βιταμίνη C.

 

Πηγή QUEEN